Reklamní aromatické visačky – reklama na dvakrát

21.05.2014 21:56

Reklamní aromatické visačky – reklama na dvakrát

Reklamní visačky jsou známý, vyzkoušený, osvědčený, ale stále originální, oblíbený a účinný reklamní dárkový předmět, který vždy potěší, udělá radost, dokáže vás připomenout, je vhodný jako dárek, poděkování za věrnost, za zakázku, může též posloužit jako celoroční kalendář nebo přání k vánočním svátkům a novému roku. Též  propaguje vaše výrobky nebo služby atd. Dokáže ze zákazníka udělat spokojenějšího zákazníka, který se k vám bude rád vracet a o to jde.

 

Visačky působí na člověka hned dvakrát.
Poprvé vizuálně, různým tvarem, textovým a grafickým obsahem, kde se meze nekladou.
Visačka může být buď v přímých barvách nebo v plnobarevném tisku. Vaše reklamní sdělení bude neustále na očích.

Podruhé svou vůní. Tato jedinečná vlastnost příjemně provoní prostředí kde je visačka umístěna a zaručuje, že se vaše vizuální sdělení dostane do podvědomí obdarovaného a někdy, při nasátí určité vůně si zákazník vzpomene na visačku a kde ji získal. Vždyť čichová paměť si pamatuje až 70% vjemů na rozdíl od vizuální, která si pamatuje asi jen 20%.

Voňavé visačky, někdy též vonítka, voňky nebo stromečky jsou hlavně spojené s automobilem, ale dají se použít i v domácnosti, kanceláři nebo v jakémkoli interiéru.
Zavěsit můžeme visačku za plastový háček nebo gumičku, ale též ji můžeme uchytit za mřížku ventilátoru pomoci tzv. „Clik – Clapu“.
Pomoci mini dřevěného stojánku můžeme visačku pohodlně umístit též kdekoliv v interiéru, jako stojánek na fotografii, a tím rozšířit její reklamní poselství.

Aromatická visačka je předmět, kterým nemůžete nic ztratit, ba naopak můžete získat.
Váš spokojený zákazník je cílem nás obou.